ДЕТСКИЙ САД № 67

  ОЛНЕЧНЫЙ"


г. Краматорск
Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
страничка заведующей [29]
из опыта работы инструктора по физ. воспитанию Гонты Л.В. [4]
спортивный зал
страничка методиста [7]
методическое сопровождение
из опыта работы пед. коллектива ДНЗ [17]
конспекты занятий
страничка музыкальных руководителей [5]
сценарии праздников
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Статьи » страничка методиста

Занятия с использованием коректурных таблиц

Мета:  формувати позитивні емоції до навколишнього світу; розвивати пізнавальні здібності дитини, уміння аналізувати різні події(свята), спонукати дітей до самостійного пошуку відповідей на виникаючі питання, активізація словникового запасу, називати слова що означають ознаку  предмета;  виявити знання про букви,  вправляти дітей в читанні простих слів;  уточнювати і закріплювати знання дітей про різноманітність світу комах;  розвивати творчу ініціативу, фантазію, креативне мислення, пам'ять, увагу;  підтримувати бажання виконувати рухові вправи, розвивати дрібну моторику рук;  виховувати чемність.

 

Устаткування: комп'ютер,  екран, проектор, настінне набірне полотно, схема-маршрут,  ігри з паличками Кьюізенера, картинки за темою

Хід діяльності:

- Діти давайте ми зараз з вами привітаємо гостей посмішкою.

                          Доброго ранку сонце привітне

                          Доброго ранку небо блакитне

                          Доброго ранку в небі пташки

                          Доброго ранку тобі і мені.  

Коли буває «добрий ранок»? (коли гарний настрій, сонячна погода…)

* -У мене сьогодні гарний настрій, як і у вас.  Як ви думаєте, коли у людей буває гарний настрій?  (Коли все добре, коли див. мультфільм, весело... )

- Як зробити день веселим? (організувати свято …)  А давайте подивимося і назвемо які бувають свята. (На комп'ютері слайд-презентація - "Вгадай свято": "Яке це свято? Що святкують на цій картинці"?

* сюрпризний момент: приходить повідомлення на комп’ютер, діти читають на екрані  :

«Приходьте на день народження».   

-У кого буває день народження? Тільки у людей? Чи може бути день народження у тварин? (Далі читають на екрані: «Муха») Чи може бути день народження у мухи? Де буває? (у казці «Муха-цокотуха»)

-  Приймаємо  запрошення? 

- Діти, якщо ми йдемо не просто на свято, а на день народження, то що нам потрібно? (приготувати  подарунок) А допоможе нам дібрати подарунок ось ця таблиця на екрані.

* Бесіда по  коректурній таблиці:

- Подивіться і назвіть, що можна подарувати людині?   

Якщо день народження  у домашньої тварини, що їй можна подарувати? 

А що для мухи-цокотухи буде приємним подарунком? – розкажіть про нього, який він, не називаючи :

·        солодкий, жовтий, жидкий -  мед

·        кремовий, солодкий, круглий  - торт

·        круглий, дірявий – бублик   

 

- А як виглядає людина, яка іде в гості? Щоб так  виглядати допоможе … (гарне вбрання).

Д/ вправа «Зберемося на свято»

·        Дівчата  можуть вдягти ….

·        Що може пасувати до плаття? (буси)

·        Як від плаття до них дійти? (вправо 1 крок, вверх 1 крок)

·        А що об,єднує  ці картинки  18, 20? (одяг для хлопців)

·        Сорочку що прикрасе? (метелик)  

·        Як від сорочки до неї дійти?

·        На якому поверсі знаходиться одяг?  (1 поверх)

·        Що у цьому рядку зайве? (тарілка). Чому?

·        З чим дружить тарілка? Чому так гадаєш?

 

Про що можна сказати: фарфорова …  скляна …  металева …   металевий … (самовар)

Звідки він взявся у мухи?  За що купила? (за денежку, - за гроші)

- За які гроші можна щось купити? За копійку можна?  А за гривні?

 

Відправимося на базар.

Моя покупка коштує 5 гривень. Що я купила? (торт)

На якій полиці,  якому місці знаходиться – назвіть адресу?

Моя покупка коштує на 1 грн більше ніж чашка. Що я купила? ( бублики) назвіть адресу?

Чашка, самовар, - цей посуд призначений для чого? (для чаювання) це який посуд? (чайний) а ще який є посуд? (столовий)

*  А давайте допоможемо Мусі накрити стіл. Поділимось на дві команди. (картки посуд чайний та столовий), вибираємо капітана.

* підберемо  посуд - Дидактична вправа «Знайди слово»

1 ПА

2 ЛОЖ

3 ЧАЙ

4 СТА

5 ЧАШ

6 КА

7 НИК

8 КАН

9 ТА

10 РІЛ

11 НО

12 ЖІ

 

11+12= ( ножі)                                5+6=( чашка)                                   

2+6=(ложка)                                  3+7= (чайник)

9+10+6= (тарілка)                          4+8= ( стакан)

 Д/і «Поставимо посуд» (зібрати різні предмети посуду з допомогою паличок Кьюізенера)

* які страви поставить муха на стіл. (вихователь звертає увагу на набірне полотно – «таблиця якостей»)

В команді, загадайте страву, підберіть на «стрічку якостей» характерні якості страви  і загадайте іншій команді. Члени команди дивляться на екран і відгадують страву за якостями.

Наприклад:

·        Жовтий, овальний, кислий, твердий – лимон

·        Жовтий, прямокутний, солодкий, твердий – торт

·        Жовтий, круглий, солодкий, жидкий – мед

·        Синя, трикутна, солодка, тверда – цукерка …

-         Стіл приготували. Прийшло до мухи багато гостей. За правилами етикету, гості знайомляться між собою.

-         Д\г "Познайомимо гостей"

(Орієнтування на роздатковій коректурній таблиці за темою «Комахи». Стрілками вказаний напрямок і кількість шагів.)

- За схемою знайдіть гостя, визначте номер його місця і  назвіть, хто це. (комахи)

Знаходять потрібну серед картинок (на своєму столі) і називають комаху.

«Ось стіл, за яким збираються всі запрошені. Візьміть свою картку і знайдіть йому місце за столом.

(імпровізований стіл – пуста таблиця, що  розлінована. В кожній клітинці написаний порядковий номер.)

Завдання:

·        Назвіть своїх сусідів: хто сусіди бджоли…, хто праворуч мурахи…

·        Хто повзає, літає, стрибає

·        Назва якої комахи починається на приголосний, голосний

·        В назві якої комахи два склади

·        Яке слово найкоротше, найдовше

д/в «Добери словечко» коник - … (стрибунець)

бджілка - … (легкокрилка)

павучок - … (хижачок)

комар - … (пискар)

- Всі гості познайомилися, а хто  загубився, хто  на першому місці?  – муха.

* Сюрпризний момент: з,являється муха. (дитина в шапочці)

Давайте привітаємо муху з днем народження, подаруємо їй квіти.

(складування з кольорового паперу- загнути до середини кожний лепісток. Кожній рослині потрібна …вода. Давайте покладем їх у воду. (у воді квіти розкриваються)

- Муха запрошує вас на  гру «Іменинний пиріг».(Діти у колі, муха всередині.)

Принесли у садок іменинний пиріжок –ходять по колу

Ось такий вузенький, ось такий низенький – рухи руками

Муха, ти часу не гай, кого хочеш, вибирай.

Муха: Я люблю, звичайно, всіх, але … більш за всіх. (Вибрана дитина виходить у коло. )

Дуже  весело у нас, похлопаємо 5 раз. (підстрибнемо  1 раз …)

(Гра повторюється.)

* підсумок зайняття : - Свято вдалося? Гості задоволені? (муха пригощає дітей бубликами)

Категория: страничка методиста | Добавил: заведующая (16.11.2012)
Просмотров: 2722 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz