1.Діагностична діяльність:
- виявлення рівня розвитку психічних
процесів;
-. виявлення рівня розвитку комунікативно-мовленнєвих здібностей дошкільників
у грі.
|
діагностичні
картки
дидактичні ігри
та посібники.
|
9.5
|
вихователі
|
2.Розвивально - навчальна:
2.1. Організація інтегрованих занять:
-за пріоритетними напрямками;
-у відповідності до етапів психо-
лого- педагогічного проектування
( заняття-пізнавальні діалоги.
мотиваційно-інформаційне поле
казкова лабораторія
творчі ігри).
2.2. Організація самостійної діяльності
дітей.
2.3. Організація індивідуальної роботи
з дітьми.
2.4. Впровадження основ діалогічного
навчання на основі використання
виховних діалогів з ігровим пер
сонажем на морально-етичну те-
матику.
2.5. Формування уміння враховувати власний
стан та стан оточуючих у взаєминах з однолітками та дорослими у різних видах
діяльності.
2.6. Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду
за допомогою аналізу проблемних ситуацій.
|
-виховні
діалоги
-спеціально-створені
ситуації спілкування
-спонтанні
ситуації спилкування
-робота зі
стимульними текстами
-бесіди з
ігровим персонажем
-соціоігрові
підходи
-комунікативні
ігри
-проблемно-пошукові
методи
-сократівські
діалоги
-еврістичні
бесіди
-філософські
діалоги
-обговорення
текстів з філософськім змістом
-методи ТРВЗ (
встановлення системних , над системних, підсистемних зв’ язків)
|
Протягом року
|
вихователі
|
3. Діяльно-творча:
3.1 Створення
ігрового середовища, що сприяє розвитку комунікативних здібностей.
3.2. З’
ясування характеру взаємин художніх персонажів через театральну діяльність та
ігрову драматизацію.
3.3.Спільна
проективна діяльність педагогів-дітей-батьків у створенні творчих проектів.
3.4.Участь у
святах та розвагах:
- розвага
«Увага»Діти на дорозі!»
-Розумники та
розумниці
-театральні
вистави згідно з планом профільної групи
-календарні та
обрядові свята згідно з планом гуртка
- батьківські
свята
- українські
вечорниці.
3.5. Робота з
обдарованими дітьми.
|
-картини
- художня та
пізнавальна література
Дидактичні ігри
-рухові,
народні та хороводні ігри
-відео та аудіо
матеріал
-різні види
театру
Обладнання та
атрибути для сюжетно-рольових ігор
-обладнання для
пошуково-експериментальної діяльності
-режисерські
ігри.
n ігри-діалоги на основі малих фольклорних
форм
n -театральна діяльність
n - різні види театрів
n Ігри-драматизації
n Ігри на розвиток вербальної та
невербальної комунікації
n - ігри на розвиток акторських здібностей
n Ігри на розвиток інтонаційної виразності
мови
n Казки-перевертні
-спільна
проективна діяльність дітей та дорослих
-інтерв’ ю
-складання
нових казок різними способами
-проблемні,
творчі та пошукові питання
-співання
пісень
-розучування та
декламування віршів
- ігри на
розвиток інтонаційної виразності мови
- ігри- діалоги
- народні ,
хороводні, обрядові ігри
|
9,10
Протягом року
Протягом року
За графіком
|
Вихователі
Муз. керівникі
Інструктор з
фіз.. виховання
|
1.Анкетування батьків «Пріоритетні завдання
розвитку».
«Наші
досягнення»
2.Батьківські збори
«Як розвивати
мову найменших»
«Розвиток
моторики, уваги, комунікативних здібностей дітей у грі»
3. Мамина школа
«Сучасні
підходи до виховання сучасних дітей».
4. Консультації
«Комунікативно-мовленнєва
готовність до шкільного навчання»
«Як
організувати розвиваюче середовище вдома»
«Партнерська
взаємодія з дитиною»
5. Огляд-конкурс
«Інформаційні
куточки для батьків».
6. Спільна проективна діяльність
«Сімейний
родовід»
«Зимові барви»
«Кращій
фантазер та вигадник»
«Олімпійський
тиждень»
7. Круглий стіл
«Телевізор : за
та проти».
«Подяка та
покарання»
«Вчимось
розуміти дітей»
8. День відкритих дверей:
- показ
відкритих занять
-екскурсія.
9. Проведення свят за участю батьків.
«Барви осені»
«Зимова казка»
«Матусі моїй
любій»
10. Батьківський всеобуч
«Пальчикові
вправи розвивають мозок»
«Абетка
милосердя, моральності»
11. Обмін сімейним досвідом спілкування.
|
-анкети
-інтерв’ ю
-бесіди
- інтерактивні
форми спілкування
- ігри на
знайомство
- консультації
- обмін
інформацією
- інформація
про сайти для батьків у інтернеті.
- свята та
розваги
- спільні
проекти
- виставки
поробок
- рекомендації
- «групові
газети»
|
9,5
|
Завідуюча
Ст.. вихователь
Вихователі
|