ДЕТСКИЙ САД № 67

  ОЛНЕЧНЫЙ"


г. Краматорск
Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
страничка заведующей [29]
из опыта работы инструктора по физ. воспитанию Гонты Л.В. [4]
спортивный зал
страничка методиста [7]
методическое сопровождение
из опыта работы пед. коллектива ДНЗ [17]
конспекты занятий
страничка музыкальных руководителей [5]
сценарии праздников
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Статьи » страничка заведующей

досвід роботи ДНЗ з питань формування мовленнєвої компетентності дошкільників

«Формування мовленнєвої компетентності дошкільників»

 

Зміст  та форми роботи

 

Методи та прийми

строк

відповідальні

Робота з дітьми

 

1.Діагностична діяльність:

    - виявлення рівня розвитку психічних процесів;

    -. виявлення рівня розвитку    комунікативно-мовленнєвих здібностей дошкільників у грі.

 

діагностичні картки

дидактичні ігри та посібники.

9.5

вихователі

2.Розвивально -  навчальна:

   2.1. Організація інтегрованих занять:

-за пріоритетними напрямками;

-у відповідності до етапів психо-

лого- педагогічного проектування

( заняття-пізнавальні діалоги.

мотиваційно-інформаційне поле

казкова лабораторія

творчі  ігри).

   2.2. Організація самостійної діяльності

        дітей.

   2.3. Організація індивідуальної роботи  

        з дітьми.

   2.4. Впровадження основ діалогічного

навчання на основі використання

виховних діалогів з ігровим пер

сонажем на морально-етичну те-

матику.

   2.5. Формування уміння враховувати власний стан та стан оточуючих у взаєминах з однолітками та дорослими у різних видах діяльності.

 

  2.6. Збагачення емоційно-чуттєвого досвіду за допомогою аналізу проблемних ситуацій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-виховні діалоги

-спеціально-створені ситуації спілкування

-спонтанні ситуації спилкування

-робота зі стимульними текстами

-бесіди з ігровим персонажем

-соціоігрові підходи

-комунікативні ігри

-проблемно-пошукові методи

-сократівські діалоги

-еврістичні бесіди

-філософські діалоги

-обговорення текстів з філософськім змістом

-методи ТРВЗ ( встановлення системних , над системних, підсистемних зв’ язків)

Протягом року

 

вихователі

3. Діяльно-творча:

3.1 Створення ігрового середовища, що сприяє розвитку комунікативних здібностей.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. З’ ясування характеру взаємин художніх персонажів через театральну діяльність та ігрову драматизацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.Спільна проективна діяльність педагогів-дітей-батьків у створенні творчих проектів.

 

 

 

 

 

3.4.Участь у святах та розвагах:

- розвага «Увага»Діти на дорозі!»

-Розумники та розумниці

-театральні вистави згідно з планом профільної групи

-календарні та обрядові свята згідно з планом гуртка

- батьківські свята

- українські вечорниці.

3.5. Робота з обдарованими дітьми.

-картини

- художня та пізнавальна література

Дидактичні ігри

-рухові, народні та хороводні ігри

-відео та аудіо матеріал

-різні види театру

Обладнання та атрибути для сюжетно-рольових ігор

-обладнання для пошуково-експериментальної діяльності

-режисерські ігри.

 

n      ігри-діалоги на основі малих фольклорних форм

n      -театральна діяльність

n      - різні види театрів

n      Ігри-драматизації

n      Ігри на розвиток вербальної та невербальної комунікації

n      - ігри на розвиток акторських здібностей

n      Ігри на розвиток інтонаційної виразності мови

n      Казки-перевертні

 

-спільна проективна діяльність дітей та дорослих

-інтерв’ ю

-складання нових казок різними способами

-проблемні, творчі та пошукові питання

 

-співання пісень

-розучування та декламування віршів

- ігри на розвиток інтонаційної виразності мови

- ігри- діалоги

- народні , хороводні, обрядові ігри

9,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом року

 

 

 

 

 

За графіком

Вихователі

Муз. керівникі

Інструктор з фіз.. виховання

2. Робота з батьками

 

1.Анкетування батьків «Пріоритетні завдання розвитку».

«Наші досягнення»

2.Батьківські збори

«Як розвивати мову найменших»

«Розвиток моторики, уваги, комунікативних здібностей дітей у грі»

3. Мамина школа

«Сучасні підходи до виховання сучасних дітей».

4. Консультації

«Комунікативно-мовленнєва готовність до шкільного навчання»

«Як організувати розвиваюче середовище вдома»

«Партнерська взаємодія з дитиною»

5. Огляд-конкурс

«Інформаційні куточки для батьків».

6. Спільна проективна діяльність

«Сімейний родовід»

«Зимові барви»

«Кращій фантазер та вигадник»

«Олімпійський тиждень»

7. Круглий стіл

«Телевізор : за та проти».

«Подяка та покарання»

«Вчимось розуміти дітей»

8. День відкритих дверей:

- показ відкритих занять

-екскурсія.

9. Проведення свят за участю батьків.

«Барви осені»

«Зимова казка»

«Матусі моїй любій»

10. Батьківський всеобуч

«Пальчикові вправи розвивають мозок»

«Абетка милосердя, моральності»

11. Обмін сімейним досвідом спілкування.

-анкети

-інтерв’ ю

-бесіди

- інтерактивні форми спілкування

- ігри на знайомство

- консультації

- обмін інформацією

- інформація про сайти для батьків у інтернеті.

- свята та розваги

- спільні проекти

- виставки поробок

- рекомендації

- «групові газети»

 

9,5

Завідуюча

Ст.. вихователь

Вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категория: страничка заведующей | Добавил: заведующая (23.06.2010)
Просмотров: 3933 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 1
1 Serglom  
0
<a href=http://zmkshop.ru/>ногинский завод металлоконструкций nzmk</a>

Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz