ДЕТСКИЙ САД № 67

  ОЛНЕЧНЫЙ"


г. Краматорск
Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [37]
отчет попечительского совета [3]
Благотворительная помощь [1]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » Мои файлы

Звіт перед громадськістю 20-11-2012
07.06.2012, 20:06
Звіт
завідуючої перед громадкістю
за 2011-2012 н.р.
    
                Підготувала завідуюча ДНЗ № 67
                        Безсонова О.К.    
                                    Керуючись  основними  положеннями  Закону  України „ Про  освіту”, „ Про  дошкільну  освіту”, „Про  мови”, Концепції  дошкільного  виховання  в  Україні, Національної  доктрини  освіти  та  виконуючи  план  роботи  на  2011. – 2012  навчальний  рік, колектив  дошкільного  закладу  на  протязі  року  працював  творчо  і  відповідально.
Дошкільний навчальний заклад № 67  (вул.Гв. Кантемирівців 23) побудовано за типовим проектом;  
Проектна потужність                – 12) груп; фактично функціонує 9) груп.
Планова кількість дітей            – 180чоловік.
Фактичний склад за списком   – 196 дітей.
Комплектування дошкільного навчального закладу проводиться у відповідності із нормативно-правовими документами Міністерства освіти та науки України (Наказ Міністерства освіти та науки України № 128 від 20.02.2002 року):
- 3 групи раннього віку (3-й рік життя) – 12год;
- 2 молодшого віку (4-й рік життя) – 10.5та12- годинний режим роботи;
- дві середнього віку (5-й рік життя) –- 9 та 12 годинний режим роботи ;
- дві старшого віку (6-й рік життя) – 10.5 г..
Дошкільний навчальний заклад № 67  укомплектовано педагогічними та медичними кадрами, технічним персоналом.
Педагогічний колектив сформовано у наступному складі:
-    Завідуюча  Безсонова О.К., вища освіта 14 роки педагогічного. стажу;
-    вихователь-методист:  Вишневська І.Г.вища освіта,23 рік пед.стажу;
Всього педагогів – 19:
-    з вищою освітою – 19 чоловік,
Аналіз стану навчально-=виховної роботи
 за 2011 – 2012 учебный год
Цей навч рік відрізнявся від попередніх  – дитячий садок  успішно пройшов державну атестацію, організовується дослідно-експериментальна робота
всеукраїнського рівня під керівн. Гавриш Н.В.  Проведений міський управлінський семінар для завідуючих.  Вихов Дудинская Л.В. Алексюк С.О., Мирошниченко Н.В. завершили розробку перспективного планування організації освітньо-виховного процесу за тематичним принципом, для дошкільних груп.Робота методичної служби ДНЗ протягом навчального року спрямовувалася на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а зрештою на удосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку вихованців. Пед. процес будувався згідно вимог програми «Я у Св1т1» і  парціальних програм (профільні групи, кружкова робота). Взаємодія співробітників з  дітьми будується  на основі особистісно-орієнтованій моделі навчання.  Забезпечується емоційний комфорт в спілкуванні дорослих і дітей. Педагоги знают індивідуальні особливості дітей.
Коллектив   працював за  слідуючими напрямками:
1.  Формування активної діяльнісної позиції дитини шляхом  використання розвиваючих технологій.
2. Підвищення фізичної активності  дитини засобами  рухливих та  спортивних ігор і вправ.
3. Формування у дитини цілісної картини світу через інтеграцію мовленнєвої та художньо-естетичної діяльності.
Задачі, визначені у річному плані дошкільного закладу, відображаються у перспективних планах роботи вихователів та вузьких спеціалістів.

1).  Метою 1 напрямку -  є розвиток у дошкільників узагальнених способів розумової діяльності що є важливим підгрунтям становлення дитини як активного суб,єкта життєдіяльності.
Для кращого  оснащення пед. процеса, проведення інд та групових  форм роботи з дітьми, вихователями всіх груп були виготовлені дидактичні ігри, наочно-дидактичні посібники з розвитку сенсомоторики у дітей раннього і  дошкільного віку
  В рамках постійнодіючого семінару «Сенсорний розвиток дошкільників як стимул до активного пізнання довкілля» на базі д\с проведено МО для вихователів груп раннього віку (09) та практикум для студентів СДПУ, керівник Хартман О.Ю. Творча група педагогів «Сенсорний сад»  (Безсонова, Вишневська , Мацкевич, Мирошниченко з активною участю  педагогів сер гр. № 11,6. молодшої групи № 10, 7, ст. № 8,5,  ясельної № 1) підготувала виставку-презентацію наочно-дидактичних посібників.
За круглім столом  педагоги Алексюк С.О. представила досвід роботи щодо використання ігр Воскобовича та відкритий показ заняття профільної логіко-матем групи № 11 (сер вік) з елементами технології розвивального навчання. Вихователі груп 6,3,7 вивчають дану технологію та виготовили посібники для занять. Інноваційні розвивальні технології: палички Кьюізенера використовує вих. Абросимова О.А., відкрите заняття з елементами цієї технології було схвалено запрошеними під час ат ДНЗ.   
На Пед. Раді «Про реалізацію ідей розвивального навчання в умовах ДНЗ» педагоги, в формі інтерактивних ігор, дали аналіз інноваційних технологій розвивального навчання дітей-дошкільників. В освітньо-виховному процесі вихователі всіх груп активно застосовують ігри і вправи з використанням посібника «набірне полотно», всі педагоги прийняли участь у розробці ігр за різними напрямками, по роботі з набірним полотном. Проводиться робота над посібником «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості» у співробітництві з Н.В.Гавриш. З  метою розвитку асоціативного мислення та наочної пам,яті у дошкільників Семенова В.О., на муз заняттях, використовує вправи «школи ейдетики, саме цей методич. прийом був  запропонований педагогам на вернісажі пед знахідок  на пед. раді. Для  молодих  педагогів проведені консультації :
- Організація життєдіяльності дітей раннього віку.
- Сенсорний розвиток дошкільників під час  організованої та  самостійної діяльності.
Колективний перегляд
- інтегроване заняття з використанням технології сендплей. (Вілянська )
2) вирішуя завдання фізичного виховання дітей, педагогичним колективом спільно з  мед робітниками, обслуговуючим  персоналом проводилась фізкультурно-оздоровча робота, питання розглядались  на педраді «Аналіз можливостей ДНЗ щодо забезпечення фізичного, психічного, соціального розвитку дітей». Педагогічна студія «Формування зацікавленості дітей в фіз заняттях  засобами спортивних ігр», семінарі-практикумі, методгодинах, батьківських зборах, консультаціях, проводились відкриті заняття, фізкультурні свята. Вивчався  та моделювався досвід фіз інструктора Гонти Л.В. з організації занять з дітьми на скеледромі, використання фітболів, з урахуванням гендерного піходу в фізк-оздор роботі (методика Ефименко Н.Н.)
           Відкритий показ
- фіз. зан  з навчання дітей елементам лазання на скеледромі та фітболів під час атестації та для батьків ст. гр. № 5, 8  і представників міської преси.   
3) педагоги дбають про зародження  і формування в дітей світогляду на основі цілісної картини світу через інтеграцію мовленнєвої та художньо-естетичної діяльності, сформованість у неї емоційної чутливості засобами мистецтва (театр, література, поезія, дизайн-діяльність). Педагогічне стимулювання словотворчої діяльності, розвивати уміння оформляти свої думки у вербальних одиницях: віршовані рядки, ведення діалогу; ці завдання реалізовувались під час педагогічного практикум для вихователів «Розвиток мовленнєвої творчості дітей у процесі роботи з віршованим твором»  та роботи з дітьми над темами проекту «Фарби осені».  
Під час атестації д\с, на МО  укр. Груп  (Мацкевич Л.М.), взаімоперегляду (Мирошниченко Н.В.) випробувалась нова пед. ідея Н.В. Гавриш – використання метод фартуха на занятті з пріоритетом мовленнєвих завдань.  
  Проведён взаимопросмотр занятий  восп Дудинской Л.В. «заняття з пріоритетом мовленнєвого напрямку в укр. Мовн групі № 10.  «Розвиток українського мовлення дитини на основі літературного твору» вих Макуха Н.С.  Вихователь Жулий И.Л.  забезпечує розвиток звукової культури мовлення, надає консультативну допомогу батькам..
 Вих. Лукіна С.А. під час образотворчої діяльності використовує традиційні та нетрадиційні технології, роботи дітей відрізняються яскравістю, виразністю,  Гарні досягнення вихованців ст. гр. № 8 в  театралізованій діяльності.  Проведено відкрите заняття  під час атестації  - Розвиток акторських здібностей на занятті театральної студії. Муз кер Семенова В.О.     Мацкевич Л.М. Лукіна С.А. Семенова В.О організували дітей на показ у 1 півріччі серії казок, і представили результативність цієї роботи.      Алексюк С.О., Абросимова О.А. Афоніна В.О. підготували та провели календарні народні свята та розваги  (Дмитрики, Свято Миколая, Різдво, Українські вечорниці)      Українські вечорниці Афоніна В.О.були надруковані в ж «Муз керівник» № 6 2011 і показані слухачам МО укр. Груп. Концертна програма «Сузір,я Сонячний»  (Афоніна В.О Семенова В.О. Чубарь О.М.) отримала  високу оцінку від атестаційної комісії  та благодійного концерту для батьків.
Для реалізації завдання дослідно-експериментальної роботи з дітьми та ознайомлення дітей з природою був проведений конкурс «Город на вікні» (облаштування  куточка природи) в якому прийняли участь педагоги та діти всіх груп. Відмічено оформлення осередка природи в мол гр. № 7
     Створення колективом такої системи методичної роботи позначилося на рівні знань, умінь, навичок дітей, на розвитку їх творчих здібностей,
Порівняльний аналіз рівня знань дітей раннього віку
за 2011-2012 та 2010-2011 навчальні роки
Види діяльності    2010-2011
    в    с    н
мовлення    31,3    49,1    19,5
сенсорика    26,2    60,6    13,2
гра    21,3    68,8    9,9
зображувальна діяльність    31,1    45,9    23
 КГН навички    32,7    60,6    6,7
рухи    22,9    68,8    8,3
Слід посилити роботу з усіх ліній розвитку малюків, особливу увагу приділити розвитку сенсорики та мовлення, а також налагодити взаємодію з батьками щодо успішної адаптації дітей до умов дошкільного закладу.     
         Діагностування рівня знань дітей дошкільних груп проводилося за сферами життєдіяльності відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі».
Порівняльний аналіз рівня компетентності у сферах життєдіяльності
за віковими группами
молодший вік

        Серед  показн    «Я сам»    «Природа»    «Люди»    «Культура»
        В    с    н    в    с    н    в    с    н    в    с    н    в    с    н
2009-2010    100ч                9    45    46    5    74    21    37    49    14    25    42    33
2010-2011    100ч    23
23%    50
50%    27
27%    4    64    32    32    32    36    36    54    10    18    50    32
2011 - 2012    44 ч    12
27%    27
61%    5
12%    12    25    7    12    28    4    14    26    4    11    29    4

Середній вік

        Серед  показн    «Я сам»    «Природа»    «Люди»    «Культура»
                    в    с    н    в    с    н    в    с    н    в    с    н
2009-2010    
                48    32    20    25    54    21    27    61    12    29    64    7
2010-2011    
                38    60    2    36    62    2    36    62    2    36    64    0
2011 - 2012    
                                                            
, аналіз моніторінгу сформованості життєвої компетентності старших дошкільників, згідно до структури Базового компоненту показав:                                                  
                                                        високий рівень – 12
                                                        середній рівень –  22
                                                        низький   рівень –  2
Результати діагностики фізичного розвитку дошк груп  :
o    високий  рівень – 9 (26%)
o    середній  рівень – 25 (74%)
o    низький рівень –--
Результати діагностики музичного виховання:                                                
    високий  рівень – 18 (52%)
    середній  рівень – 16 (48%)
    низький рівень – ---
Анализ мовленнєвого  развития детей показал,
Высокий уровень – 21%;
Средний уровень– 41%;
Низкий уровень– 38%.
   В целом уровень речевого развития соответствует возрастной норме.
    Редакция фахового журналу «Вихователь-методист» відмітила грамотами лауреатів  Всеукраїнського конкурсу  «Розвивальне середовище дошкільного закладу», творчу розробку  «організація розвивального середовища» Бессонова О.К. Вишневская И.Г.  та Всеукраїнського конкурсу  освітніх технологій «іграшку здоров,я»  практичний матеріал  педагогів ДНЗ № 67.
Надруковано 5 статей у періодичних виданнях:
-    Афоніна В.О «Українські вечорниці» ж муз кер № 6 2011
-    Гавриш Н.В. Бессонова О.К. Вишневская И.Г «Радість замовляли? Або п,ятниця особливий день! Ж Вих\метод № 9,10 2011
-    Бессонова О.К. «Розвиваючий потенціал сенсорної кімнати» г «Мудрість виховання» 2012
-    Гонта Л.В. Масленица ж БВДС № 1 2012
-    Гонта Л.В. индейці ж Д вих. №  2012
Схвальні статті у г «Новости Краматорска»(25.04.12) і «Восточний проект»(28.12.11)
Основні  проблеми в ДНЗ
- не на должном уровне организована работа по укр языку, не систематически проводяться зан в русск групах  
- організація фіззанять з дітьми на свіжому повітрі;
- організація роботи з обдарованими дітьми
- організація роботи з самоосвіти педагогів;

       Аналіз стану та результативності методичної роботи з педагогічними кадрами в ДНЗ за 2011-2012 н.р. дозволяє зробити висновок, що методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності кожного педагога, включаючи і заходи щодо керування професійною самоосвітою і самовихованням
* нагородження за підсумками року:
вихователь-фахівець – Дудинська Л.В..
педагог- новатор – Мирошниченко Н.В.
активний учасник пед процесу - Гонта Л.В.
відкриття року – Макуха Н.С.
Гран-при за найкращі авторські надбання – Алексюк С.О.

    * Задачи на след уч год:
- Формування свідомого ставлення до свого здоров’я засобами інтеграції природних та фізичних впливів на організм дитини. (Створення системи роботи «Абетка здоров’я»)
 - Підвищення пізнавальної активності дошкільників засобами розвивального взаємозв’язку з навколишнім середовищем. (Створення макетів природного середовища та організ режисерських ігр)
- Забезпечення особистісного зростання дитини через впровадження основ гуманної педагогіки. Ознайомл. з педагогікоюШ.Амонашвілі, складання абетки методів та прийомів роботи  Монтессорі К.Д. Ушинский, В. А. Сухомлинский

    В основу роботи ДНЗ було поставлено забезпечення оптимальних комфортних умов для перебування дітей раннього та дошкільного віку і здійснення комплексного безперервного навчання та виховання кожної особистості. Систематично і планово  проводилася робота з профілактики захворювань  та оздоровлення  дошкільників. Зокрема ,в ДНЗ раціонально організований  режим  життя дітей, чергування  навчальної діяльності з іншими видами розвиваючої діяльності; різноманітно, творчо і в системі  проводиться робота з дітьми з розвитку їх здібностей і формування  культури поведінки. Якість освітньо-виховної роботи з дітьми підвищилася завдяки використанню  в  роботі  іноваційних  освітніх  технологій .
.
    Велика  увага  колективом ДНЗ  приділяється  створенню  екологічного  середовища,  а  саме : на  території закладу  багато  зелені – дерев,  кущів, є квітники,в  кожній  групі  створено екологічну  зону, до  складу  якої  входять  кімнатні  рослини,  .Велике значення для  трудового  виховання  дітей  мають  невеличкі  городи,  які  є  в  кожної  групи. Діти  на  практиці  реалізовують  набуті  знання, вдосконалюють  трудові  навички,  вчаться  виконувати  обов язки і  нести  відповідальність  за  життя  рослин,  і  роблять  це  з  великим  задоволенням.
Всебічний розвиток дитини здійснювався орієнтовно кожної особистості,  на принципах гуманності.
В методичному кабінеті систематизовано матеріал для допомоги педагогам з основних сфер Базового компоненту розвитку дошкільної освіти України.
На протязі навчального року організовувалась допомога молодим спеціалістам з питань навчально-виховної роботи з дітьми, в зв’язку з чим покращилась якість організації життєдіяльності дітей, удосконалювались теоретичні знання та практичні вміння педагогів. Організована наставницька робота, наставники-вихователі:.Мацкевич Л.М., Безсмертна К.М., Мірошниченко НВ. Вони працювали на протязі навчального року з молодими педагогами за визначеним планом.
    Серйозну увагу педагогічний та медичний персонал приділяв питанням охорони та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичному розвитку. Безумовно, щаслива  дитина – це  здорова  дитина. З  цією  метою  щорічно  складається  план  медичного  обслуговування дітей, на  його  основі складаються  щоквартальні плани,  узгоджені  з  поліклінікою; Ведеться  постійний  контроль  за  дотриманням  режиму  в  групах, їх санітарним  станом. Щорічно  проводиться  туб.діагностика всіх  дітей  ДНЗ,  щоденно огляд  працівників  харчоблока  на  наявність  гнойникових  захворювань. Тому  вірогідність  захворення  дитини  від  працівника  ДНЗ  зведена  до  мінімуму.Проводяться  антропометричні  дослідження дітей  раннього  віку – щоквартально,  дошкільнята  два  рази  на  рік.
 З метою створення умов для швидкої адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ була створена та обладнана сучасним обладнанням сенсорна кімната, де можна зняти нервову напругу гіперактивним дітям та полегшити адаптацію дітей до дитячого садка. Було встановлено сучасне обладнання : бульбашкова колона, сухий басейн, сухий душ, картина «Водопад»:, дзеркальна сфера, дидактична черепаха та інше.
На диспансерному обліку  55 дітей.
Визначені групи здоров’я:
-    І група – 60%
-    ІІ група – 39%
Дітей III-1
Відвідування дітьми ДНЗ :

Відвідування – 68%
Захворюваність – 4.3 %
Соціальний паспорт
Всього родин-148
Молоді сім ї-101
Малозабезпечені--
Багатодітні-5
Мати- одиначка-16

За 2011/2012 навчальний рік в дошкільному закладі травм не було зареєстровано. 3 випадка невиробничого травматизму.
 
    З метою зміцнення здоров’я дітей та попередження випадків шлунко-кишкових захворювань, особливу увагу приділяли організації харчування дітей, технології приготування їжі. Контроль за харчуванням здійснювався щодня на протязі року. Активно працювала рада з харчування:  Шахнова Н.М.. - старша медсестра; Ковальчук А.О..– голова батьківського комітету;  Романченко Т.С. голова ПК. При організації харчування керувалися Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 та Наказом МОЗ та МОН України від 01.06.2005 року № 242/329. Спеціально  створена  Рада  з  харчування  займається  питаннями  поставки  харчів, розробкою  перспективних  меню, здійснює   контроль  за  технологією приготування  їжі  тощо. Меню дуже  різноманітне і  калорійне . Складається  перспективне  меню  на  весняно – літні  та  осінньо – зимовий  періоди;ведеться  бракераж сировини і  продуктів, бракераж  готової  продукції. Постійно  слідкуємо  за  додержанням  строків    реалізації  швидкозіпсовуючих  продуктів. На  контролі  питання контролю дотримання  технологічного  процесу  приготування  їжі, недопустимості  реалізації заборонених  страв.      
 У вересні у закладі був організован та проведен день відкритих дверей для батьків з питань організації харчування у дошкільному закладі.
Норми видачі дітям основних продуктів харчування за 9 (дев’ять) місяців 2010-2011 року характеризуються наступним чином:

Виконуєм норми з харчування    Не виконуєм
    Крупа-126.1
    Мука-101
    Сахар- 91
    Хліб- 99.7
    Масло Раст-100
    М ясо, -101.5
    Сир-123
    Овочі- 101.4    Фрукти
Соки-78
Яйцо-69
Молоко-32.4
Творог-50,5
Риба-50,5


  Для зміцнення здоров’я дітей в дошкільному закладі проводились наступні заходи: спортивні свята разом з батьками, спортивні походи, екскурсії, загартування та оздоровлення посезонно,
Аналіз стану фізичного виховання дітей показав достатній рівень педагогічної майстерності усіх вихователів.    
Якщо можна зробити висновок, що робота з фізичного виховання дітей велась на достатньому рівні, то разом з тим є деякі проблеми: недостатня кількість спортивного оснащення ДНЗ.
 
, Навчально-методична база ДНЗ № 67 достатня: підписана методична та дитяча література, методичні засоби, посібники, ігри, інше. Безумовно, організація  роботи  з  дітьми  на  рівні,  який  зараз  вимагає  життя, неможлива  без  підтримання  високого рівня науково – методичного   забезпечення освітньо – виховного  процесу, тому силами  та  коштами   педагогів  придбалася  методична  література, систематично  оформлюється  передплата  на  періодичні  видання – журнали "Дошкільне  виховання”, "Джміль”, " Палітра  педагога”, " Бібліотечка  вихователя  дитячого  садка”, "Дошкільний  навчальний  заклад”. Взагалі, наш  дошкільний  заклад  має  всі  необхідні  нормативні  та  інструктивні  документи.
 Проведена робота  з  покращення  предметно – розвиваючого  середовища. Створення в  дошкільному  закладі  повноцінного  предметно -–ігрового  середовища  та  забезпечення  відповідальних  позицій – провідний  засіб  реалізації  завдань сучасного  реформування  освіти. Адже  правильно  організоване  середовище  сприяє  соціалізації  дитини, впливає на  всі  аспекти  її  ровитку. Силами  педагогів , за  допомогою  батьків, естетично  і  разноманітно  оформлені  приміщення  групових  кімнат, зміст  предметного  середовища  відповідає  всім  психолого- педагогічним  вимогам.

Матеріально-технічна база у наявності: комп’ютер, телевізор,  аудіо й відеомагнітофони, касети,мультімедійний проектор тощо.
Наявність необхідних дидактичних , технічних засобів навчання дозволило реалізувати поставлені завдання.
В закладі пройшли заходи на рівні ДНЗ, міста: Різдво, день Святого Миколая,Українські вечорниці, Козацькі розваги,методичне об єднання з питань навчання українському мовленню,та вихователів груп раннього віку семінари для слухачів КПК. Поставлені завдання навчання та виховання Дошкільного навчального закладу № 67 виконані.

Разом з тим за 2011-2012 навчальний рік  значно збагатилась матеріально-технічна база:
-    придбан ігровий модуль для гр..№ 3;
-    килимові покриття для гр.№ 7,5,11,3,8,4
-    штори для спальних кімнат гр.№ 10,7,
-    ігрові комплекси гр.. № 3,5.10
-    куточок природи гр.. № 3
-    капітально відремонтовано  гр.. № 3,10 із заміною леноліуму, пофарбуванням;
побілкою,тощо;
-    встановлено ігрові спортивні комплекси у гр.. № 7, у спортивній залі встановлено скеледром;
-    пофарбовані вікна  у всьому дитячому закладі
-    капітально відремонтована спортивна зала,театральна кімната та ізостудія;
-    -розпочата заміна сантехнічного обладнання група № 5, 3,11
-    Промислова м ясорубка;

Разом з тим, є невирішені питання: через недостатнє фінансування вже кілька років не виконуються у повному обсязі роботи з ремонту бетонного покриття двору ДНЗ;  неможливо своїми силами встановити огорожу по периметру території ДНЗ.
 Дошкільному навчальному закладу № 67 вже 33 роки. Це вимагає постійних реконструкцій та оновлень у новому сучасному стилі. Це питання постійно в дії  та залишається одним із основних на новий 2012/2013 навчальний рік.
    Мету  нашого  співробітництва  з  родинами  вихованців  ми  не обмежуємо  якісним  виконанням  соціального  замовлення  щодо  нагляду, виховання  та  навчання  дітей. Головним  чином  вважаємо  за  необхідність  допомогти  батькам  зрозуміти  і  сприйняти  сучасні  гуманістичні  ідеї  та  орієнтири,  які  грунтуються  на  повазі  до  особистості  дитини,  її  розвитку. Підвищення  психолого – педагогічної  компетентності  батьків щодо  розуміння  закономірностей  розвитку  дитини, питань  навчання  і  виховання  дітей  здійснюємо засобами  консультування, батьківських  зборів,  бесід,  проведення  круглих  столів,  участі  в  святах  та розвагах. В кінці року  вихователі   показують  відкриті  заняття, щоб  батьки  побачили та  належним  чином  оцінили  той  прогрес, що  відбувся з  їх  дитиною  за  певний  час  перебування  в  дитячому  садку.  

Категория: Мои файлы | Добавил: заведующая
Просмотров: 2346 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz