ДЕТСКИЙ САД № 67

  ОЛНЕЧНЫЙ"


г. Краматорск
Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [37]
отчет попечительского совета [3]
Благотворительная помощь [1]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Файлы » отчет попечительского совета

ЗВІТ ЗАВІДУЮЧОЇ 2012-2013
06.06.2013, 17:15

Дошкільний навчальний заклад № 67  (вул.Гв. Кантемирівців 23) побудовано за типовим проектом; 

Проектна потужність                – 12) груп; фактично функціонує 9) груп.

Планова кількість дітей            – 165чоловік.

Фактичний склад за списком   – 199 дітей.

Комплектування дошкільного навчального закладу проводиться у відповідності із нормативно-правовими документами Міністерства освіти та науки України (Наказ Міністерства освіти та науки України № 128 від 20.02.2002 року):

- 3 групи раннього віку (3-й рік життя) – 12год;

- 2 молодшого віку (4-й рік життя) – 10.5

- дві середнього віку (5-й рік життя) –- 10.5 г

- дві старшого віку (6-й рік життя) –9г та 10.5 г..

Дошкільний навчальний заклад № 67  укомплектовано педагогічними та медичними кадрами, технічним персоналом.

Педагогічний колектив сформовано у наступному складі:

-          Завідуюча  Безсонова О.К., вища освіта 15 роки педагогічного. стажу;

-          вихователь-методист:  Вишневська І.Г.вища освіта,24 рік пед.стажу;

Всього педагогів – 18:

-          з вищою освітою – 18 чоловік,

Аналіз стану освітньо-виховної роботи 

 за 2012 – 2013 навчальний рік

Пед. процес будувався згідно вимог програми «Я у Світі» і  парціальних програм (профільні групи, кружкова робота). Взаємодія співробітників з  дітьми будується  на основі особистісно-орієнтованій моделі навчання, забезпечується емоційний комфорт в спілкуванні дорослих і дітей.

В рамках роботи дослідно-експериментального майданчика,  одним із основних напрямків діяльності колективу ДНЗ № 67 є  пошук ефективних технологій організації освітнього процесу в дошкільному закладі, націлених на особистісний розвиток дошкільника, формування цілісної картини світу. Цей навч рік пройшов з активної роботою педагогів  в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня під керівн. Гавриш Н.В. з теми «Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі ДНЗ».

Коллектив   працював за  слідуючими річними напрямками:

1.  Забезпечення особистісного зростання дитини засобами художнього слова в інтегрованому просторі ДНЗ.  

2. Формування свідомого ставлення до свого здоров’я через інтеграцію природних та фізичних впливів на організм дитини.

3. Підвищення пізнавальної активності дошкільників засобами розвивального взаємозв’язку з навколишнім середовищем.

 

1 Щодо вирішення одного з річних завдань -  забезпечення особистісного зростання дитини засобами художнього слова в інтегрованому просторі ДНЗ- педагоги провели активну роботу:

-  З визначення критеріїв та показників  рівня читацької культури як складника та умови формування світогляду дітей, батьків, педагогів ДНЗ та була проведена діагностика.   

- На початку навчального року була створена  творча група педагогів, робота якої спрямована на пошук шляхів вирішення проблеми  розвитку пізнавальних здібностей дошкільників, розширення й систематизації їх уявлень про дов­кілля. Так, під керівництвом професора Н.В.Гавриш, створений дидактико-методичний супровід для розвивальної роботи в освітньому середовищі ДНЗ – коректурні таблиці. У листопаді 2012 року у спіавторстві з доктором педагогічних наук Наталії Гавриш та завідуючої ДНЗ № 67 Ольги Безсонової вийшов методичний посібник «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості». Посібник містить опис застосування інформаційно-ігрової технології, за методикою Н.В.Гавриш. В освітньо-виховному процесі вихователі всіх груп активно застосовують ігри і вправи з використанням посібника «набірне полотно», всі педагоги прийняли участь у розробці ігор  по роботі з різними видами коректурних таблиць.

      - Розвитку  творчої особистості педагога сприяє проведений у жовтні та листопаді 2012р  теоретико-практичний семінар «Сучасні підходи до організації художньо- мовленнєвої діяльності дошкільників»

/  Використання методу наочного моделювання для підвищення мовленнєвої активності дітей.

/ Український дитячий фольклор – засіб становлення особистості

/ Використання ілюстративного матеріалу під час роботи з художнім твором. 

- Постійний зв'язок змісту методичної роботи з результатами роботи педагогів забезпечує безперервний процес вдосконалення професійної майстерності кожного вихователя. Саме з такою метою постійно проводиться колективний перегляд занять:

/ Збагачення пізнавально-мовленнєвого  досвіду дошкільників шляхом застосування коректурних таблиць. (в спільній партнерській діяльності дорослого та дитини  та під час спеціально організованої освітньої діяльності) - педагоги Мацкевич Л.М. Дудинська Л.В. Макуха Н.С.

- 29.11.12  пройшло засідання Пед. Ради  «Створення оптимальних умов щодо формування світогляду дошкільників засобами художнього слова.

- З метою оновлення і змістовного  наповнення книжкового осередка та оснащення літературою для самостійного перегляду та читання  дітям був проведений конкурс книжково-театральних осередків "Читаємо разом» в якому прийняли участь педагоги всіх груп.

- Крім окальних форм методичної роботи педагоги є учасниками і міських форм. Під час роботи міського семінару «Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей у освітньому просторі ДНЗ», з участю Н.В.Гавриш, на базі ДНЗ № 47, вихователь-методист ДНЗ № 67 Вишневська І.Г., для методистів міста, презентувала відеофільм практичних форм роботи з дітьми: були представлені д/ігри з використанням різних видів коректурних таблиць.

- Для слухачів обласних КПК 10.2012, в рамках Школи новаторства  «Розвиток пізнавальної активності старших дошкільників шляхом застосування інформаційно-ігрової технології» зав ДНЗ Безсонова О.К. познайомила педагогів з інформаційно-ігровою технологією, методист Вишневська І.Г. , вихователі Мирошниченко Н.В., Лукіна С.А., Безсмертна К.М., Вілянська О.О. організували практикум по роботі з коректурними таблицями, вихователі Дудинська Л.В. Макуха Н.С. провели практичний показ заняття з дітьми старших груп з використанням   коректурних таблиць.

- 08.02.2012 на базі ДНЗ № 67 проводився міський семінар –практикум з участю Н В Гавриш «Особенности  организации и проведения занятий на основе литературных текстов или с их использованием» для методистів міста з практичним показом заняття з дітьми старшої групи  на основі літературного тексту. (вихователі Дудинська Л.В. Макуха Н.С.)

- 12.02.2012 для слухачів обласних КПК, в рамках Школи новаторства  проводився практикум з даної теми з участю методиста Інститута післядипломнох освіти м. Донецьк Н В Губанової, відбувся практичний показ заняття з дітьми старшої групи  на основі літературного тексту (вихователь Алексюк С.О.)  

Таким чином практичним результатом є розробка навчально-методичного супровіду з даної проблеми:

- спільного інформаційно-ігрового  багатофункціонального обладнання - коректурних таблиць;

- іде робота з підбірки літературних  та фольклорних творів для різних вікових груп;

- розробка інтелектуальних карт та підбірка завдань за різними напрямками на основі літературного твор;

- серії занять на основі або з використанням літературних творів для різних вікових груп;

- таблиці якостей предметів та явищ для роботи  з художнім текстом .

 

2. В рамках вирішення наступного річного завдання - підвищення пізнавальної активності дошкільників засобами розвивального взаємозв’язку з навколишнім середовищем, для кращого  оснащення пед. процеса, проведення інд та групових  форм роботи з дітьми, вихователями всіх груп були виготовлені дидактичні ігри, наочно-дидактичні посібники з розвитку сенсомоторики у дітей раннього і  дошкільного віку та розвитку мовлення  для використання дітьми в спільній та самостійній діяльності. Створена презентація з досвіду роботи педагогів ДНЗ «Розвивальне середовище за методом М Монтессорі», матеріали були надіслані в ІППО м Донецьк.

Під час роботи МК груп раннього віку, що проходила на базі ДНЗ № 8 педагоги Вишневська І.Г. Мирошниченко Н.В., Безсмертна К М, Дудинська Л В. підготували виставку та провели практичний  показ ігор Монтессорі для педагогів міста. 

     Зав ДНЗ Безсонова О К є активним учасником Школи новаторства м Донецьк, підготувала презентації та повідомлення з досвіду роботи з питань роботи з коректурними таблицями ( 0), управлінської діяльності () та організації розвивального середовища «» () , а вихователь Алексюк СО дала практичні поради по виготовленню та використанню   д\і в самостійній діяльності дошкільників.

      З метою вдосконалення професійної майстерності вихователів був проведений колективний перегляд занять (02 2013):

«Використання розвиваючого потенціалу сенсорної кімнати в сенсорному вихованні дітей раннього віку» (вихователі Лукіна С.А, Абросимова О.А)

«Використання ігор М Монтессорі в організації навчально-пізнавальної діяльності дошкільників»(Савушкіна Г В, Безсмертна К М, Вілянська О О, Мінакова Н В)                                                                       

На базі ДНЗ  12.12.2012 була проведена робота МК муз керівників, на якій муз керівник Афоніна В О показала результат роботи студії «Дзвіночок» - виставу «Як лис з курчатком потоваришували» та отримала позитивні відгуки.

Афоніна В.О. та Семенова В О підготували та провели календарні народні свята та розваги  (Свято Миколая, Різдво).  Організована та проведена концертна програма «Сузір,я Сонячний»  (Афоніна В.О Семенова В.О. Чубарь О.М.) та отримала  високу оцінку від батьків.

3. Вирішуя завдання фізичного виховання  - формування свідомого ставлення до свого здоров’я через інтеграцію природних та фізичних впливів на організм дитини -  педагогичним колективом спільно з  мед сестрою, обслуговуючим  персоналом проводилась фізкультурно-оздоровча робота, питання розглядались  на педраді «Сучасні підходи до розв;язання проблеми фізичного виховання дітей та укріплення їх здоров"я».

 Восени 2012 фіз інструктор Гонта Л В для дітей старших дошкільних груп провела туристичний похід до парка Ювілейний, який був відмічений в засобах масової інформації, організовані фізкультурні свята та розваги для дітей раннього віку разом з їх батьками (10. 2012), «Козацькі розваги» з участю дітей старших груп та їх батьків (26.04.2013), святкування Масляної.

 В  ході  рішення завдання  активізації рухової  активності  дітей  в кожній віковій  групі активно використовується нетрадиційне обладнання,  іграшки здоров,я, проводяться спортивні  ігри.  Так Гонта Л В зібрала та узагальнила підбірку рухливих ігор зі словами. 

    Приймали участь у конкурсах:

-         проектів  Гонта Л В (09. 2012)

-   «Вихователь року 2013» - Алексюк С.О. призер міського туру конкурсу.

- «Увага! Діти на дорозі!» - відзначені грамотами

- фестивалі дитячої творчості «Зірочка упала на долоньку»,

- міськом конкурсі «Умники и умницы», 2 і 3 місце

- спортивному конкурсі «Перші кроки до спорту»

- Обласному «Зоряні малята» 

    - перемога в конкурсі Вернісаж педагогічних знахідок та Освітніх технологій 2012 

    

  Серед основних форм взаємодії з батьками треба відмітити  організацію виставок поробок: «Дарунки осені»,  «Зимовий вернісаж».

- проводились  батьківські збори з відкритим показом занять, індивідуальні консультації,  наочна інформація.

 

За результатами атестації присвоєна перша категорія педагогу Дудинська Л В та підтверджена  Лукіній С А. , прошли КПК 2 педагога (Безсонова О К , Лисакова Н О).

 

Надруковано 5 статей у періодичних виданнях:

-         стаття Безсонової О.К. «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості»в ж В\М № 12, 2012

-         методичний посібник «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості» з додатком (коректурні таблиці) Н.Гавриш, О.Безсонова.

- Стаття «Інновації у дитячому садку» Вишневської І Г в ж «БВДС» № ( 1 )

-   Стаття «» Гонти Л В  в ж «БВДС» №   (Супер-дети на планете»)

-   Стаття «» Гонти Л В  в ж «БВДС» №   (Стерегись автомобиля)

Схвальні статті у г «Новости Краматорска»(25.04.12) і «Восточний проект»(28.12.11)

       Аналіз стану та результативності методичної роботи з педагогічними кадрами в ДНЗ за 2012-2013 н.р. дозволяє зробити висновок, що методичні заходи, проведені упродовж року носили науково-методичний та пізнавальний характер, були спрямовані на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу,  сприяли підвищенню професійної компетентності педагогів, оволодінню різноманітними методами роботи, а зрештою, на удосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвитку вихованців. Методична робота в ДНЗ - цілісна, заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду і на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій та заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації до професійної майстерності кожного педагога, включаючи і заходи щодо керування професійною самоосвітою і самовихованням. 

* нагородження  за результатами року:

вихователь-фахівець – Дудинська Л.В.

педагог- новатор – Алексюк С.О.

активний учасник пед процесу – Макуха Н.С.

відкриття року – Мінакова Н.В.

Гран-при за найкращі авторські надбання –  Гонта Л.В.

 

 З метою створення умов для швидкої адаптації дітей раннього віку до умов ДНЗ була створена та обладнана сучасним обладнанням сенсорна кімната, де можна зняти нервову напругу гіперактивним дітям та полегшити адаптацію дітей до дитячого садка. Було встановлено сучасне обладнання : бульбашкова колона, сухий басейн, сухий душ, падаючий дощ,картина «Водоспад»:, дзеркальна сфера, дидактична черепаха та інше.

На диспансерному обліку  64 дітей.

Визначені групи здоровя:

-          І група – 60%

-          ІІ група – 39%

Дітей III-1

Відвідування дітьми ДНЗ : 

Відвідування – 70%

Захворюваність – 4,2 %

За 2012/2013 навчальний рік в дошкільному закладі травм не було зареєстровано. Жодного випадка невиробничого травматизму. 

  Для зміцнення здоров’я дітей в дошкільному закладі проводились наступні заходи: спортивні свята разом з батьками, спортивні походи, екскурсії, загартування та оздоровлення посезонно,

Якщо можна зробити висновок, що робота з фізичного виховання дітей велась на достатньому рівні, то разом з тим є деякі проблеми: недостатня кількість спортивного оснащення ДНЗ.

Матеріально-технічна база у наявності: комп’ютер, телевізор,  аудіо й відеомагнітофони, касети,мультімедійний проектор тощо.

Наявність необхідних дидактичних , технічних засобів навчання дозволило реалізувати поставлені завдання.

Разом з тим за 2012-2013 навчальний рік  значно збагатилась матеріально-технічна база:

-         придбані дитячі меблі гр..№ 1,6,3;

-         покривала для спальних кімнат гр.№ 6,11,

-         капітально відремонтовано туалетні та умивальні кімнати гр.. № 7,6,8.

-         у спортивній залі встановлено скеледром та канатна дорога;

-         Промислова пральна машина.

Разом з тим, є невирішені питання: через недостатнє фінансування вже кілька років не виконуються у повному обсязі роботи з ремонту бетонного покриття двору ДНЗ;  неможливо своїми силами встановити огорожу по периметру території ДНЗ.

 Дошкільному навчальному закладу № 67 вже 35 роки. Це вимагає постійних реконструкцій та оновлень у новому сучасному стилі. Це питання постійно в дії  та залишається одним із основних на новий 2013/2014 навчальний рік.

      



Категория: отчет попечительского совета | Добавил: заведующая
Просмотров: 1296 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz