ДЕТСКИЙ САД № 67

  ОЛНЕЧНЫЙ"


г. Краматорск
Главная | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 117
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » 2013 » Февраль » 19 » Заняття на основі казки А.С.Пушкіна "Казка про рибалку і рибку".
14:05
Заняття на основі казки А.С.Пушкіна "Казка про рибалку і рибку".

Заняття на основі казки А.С.Пушкіна "Казка про рибалку і рибку".

Дудинська Лариса Володимирівна

Ідея - до своєї мрії треба йти самому

Мета: підвести дітей до розуміння суті слова "бажання", допомогти співвіднести його значення з подіями казки, допомогти дітям навчитися виділяти умови досягнення бажання.

Завдання: спонукати дітей до активної участі в полілозі, висловлювати судження; вправляти в складанні і використанні інтелектуальної карти; формувати навички групової роботи, стимулювати позитивні емоційні переживання від спільної діяльності; розвивати пізнавальну активність, увагу, логічне мислення; пробудити у дітей емоційний відгук на прочитаний твір.

Хід заняття :

-сюрпризний момент. Вихователь вносить коробку і просить вгадати що це. Гра "Да-нет". (Це живе? -да, знаходиться на землі? - ні, у воді? -да, живе море? -да Плаває?, росте на дні? Воно велике? Маленьке? Кольору жовтого? Є плавники? (рибка) Як ця рибка називається? (золота рибка). Де можна зустріти золоту рибку? (у морі, акваріумі, казці) У якій казці є золота рибка? У казці вона яка? (чарівна) Яке чаклунство вона робить? (виконує бажання)

- полілог. Діти, у вас є бажання? Розкажіть про них. (висловлювання дітей)

- бажання усі різні - щось мати, чогось досягти. Давайте складемо карту бажань:                                                                                                                     Як по-іншому можна назвати бажання? (мрія, фантазія)   Хто може допомогти виконати бажання? ( я сам, помічники: батьки, близькі, друзі)  А ми можемо зараз виконати бажання наприклад: водити машину? ( потрібен час –трохи  почекати). Що потрібно для виконання бажання? ( свої зусилля, засоби- матеріал, інструмент).

Чи можу я бажати за іншу людину? (наприклад: хочу, щоб Маша зараз  з,їла лимон, а вона хоче цукерку. - У кожного своє бажання.

- ф\хвилинка. Подивіться, на ці предмети - магнітофон, обруч, стрічки. Яке бажання, у кожного, виникло? Я хочу потанцювати по музику. У кого таке ж бажання? А хто цього не бажає, а хоче пограти з обручем? Наші бажання не співпадають. Ми можемо виконати ці бажання? Давайте виконаємо.

- А у якій казці  рибка виконувала бажання? Чиї бажання виконувала  рибка? Що виконала рибка спочатку, потім - згадаємо в грі. д/і "Що сначало, що потім" (робота з серією картинок). Розкажіть. У Старухи спочатку було маленьке бажання, потім вона хотіла більшого, яке найбільше бажання? (стати володаркою морською).

Чому рибка не виконала найбільше бажання Старухи? (Старуха хотіла бути володаркою морською, щоб рибка їй служила – неможливо людині жити  під водою, це її фантазія; наприклад: я хочу полетіти в космос, це можливо?, це моя фантазія)

- А тепер потрапляємо в казку. (показ  епізоду мультфільму по казці "Казка про рибалку і рибку") , але у нас немає звуку. Хто озвучить рибку, хто Старого. (озвучка діалогу)

- вихователь звертає увагу на коректурну таблицю (завдання по коректурной таблиці) :

Що тут може бути фантазією? (стати феєю, людиною-павуком.)

Які бажання можуть виконатися в майбутньому? (стати лікарем.)

Які предмети можуть допомогти стати пожежникам? Перукарем? (навчання, книга, ножиці)

Які бажання можна виконати зараз? (заспівати, пограти машинкою.)

- А як ви думаєте, Старий про щось мріяв; які у нього були бажання? Я загадаю можливі бажання старого за допомогою символів, а ви відгадаєте дивлячись на таблицю. (використання таблиці якостей: підбір карток-символів  і опис предмета за алгоритмом - форма, колір, стан, місце знаходження предмета)

Наприклад: овальний, коричневий, твердий, плаває - (човен) - тощо.

- А можна виконати ці бажання без чарівної рибки? Щоб досягти цього, що я повинен зробити? - д\і "Вибери картинку" / якщо хочеш човен, то . ( з набору картинок діти вибирають предмети для її виготовлення - сокира, молоток, дошки, клей .)

/ якщо хочеш будинок, то . (креслення, цеглина, цемент . )

Для виконання бажання потрібні засоби - дошка, цеглина; докласти свої зусилля - навчитися, зробити креслення, будувати. До своєї мрії треба йти самому.

- А ми можемо зараз виконати бажання - виготовити човен? .

Можемо спроектувати  човен. Що нам треба для цього? Які засоби? –Складання проекту майбутнього човна для рибака.

Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 1456 | Добавил: заведующая | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Календарь
«  Февраль 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
новости
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтов - uCoz